Snart nattinatti

Nu ligger jag här i soffan o gäspar. Snart dax att ta lille Zach ut en snabbis, sen måste jag bädda sängen för jag har tvättat lakanen idag. Orka liksom. Idag lagade darling kycklinggryta med ris till middag. Han e such a good kock, jag e en lycklig kvinna. Själv har jag ju tvättat handlat, målat flaggor, o gått x antal rundor med hunden. Va även på posten o postade paket till två som nyligen har fyllt år. Jag e lite sen med presenterna, men bättre sent än aldrig...eller hur?

Kan inte fatta att mamma o mormor kommer om mindre än fyra veckor.. wohoooo jag längtar!!!!

Imon bitti ska vi till vetrinären, ska se vad de  som säger om min darling (som får minst en komplimang omdan för att han e så söt)..

Nää nu måste jag stänga av datorn innan jag somnar för jag måste plocka ihop disken, annars får jag smisk haha... Obs, detta är ett skämt!

Good night people..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0