Tiiiiisdag

Idag har de varit sol o nu regnar det... Men de e gött för då kan man ligga på soffan med gott samvete o titta på Disney Channel. Jag vet jag e snart 26 år o tittar på disney channel. Men jag gillar de... Favoriten är Suite life of Zach and Cody

Senare ska jag gå till vårat hyres kontor o lämna hyran. Ja i det här landet är de lite efter, här betalar man hyran med check. Man kan betala alla sina ärkningar med check, några kan man betala online med sitt visa kort, och några har autogiro... Yes så de vääldigt utvecklat de här landet ibland...haha...

Men what can I say, jag älskar USA o jag älskar att bo här, o jag e väldigt tacksam för att jag har fått chansen att bo här...

Nää nu ska jag slappa lite till, jag har ju trots allt sommarlov :)


Glidarn i snygg outfit...

Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Jag maste saga att det var en otroligt snygg outfit. Varfor aar du aldrig sa dar snyggt kladd nar jag ar pa besok? ;P

2009-07-01 @ 03:06:18
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0