A baby

Nu har vi varit på babies r us o shoppat lite snajsiga barnkläder. Jag ska ju få en liten kusinvitamin i slutet av April. O sen är vi inbjudna på babyshower idag. Våran vän o hans tjej ska få en liten. Handlade bara neutrala kläder, eftersom vi inte vet könet på någon av bebisarna. Det är väldigt svårt att hitta neutrala kläder här för bebisar. Allt är verkligen blått eller rosa. Eller så e de neutralt men har något könsrelaterat motiv på. Men jag älskar att shoppa babykläder, så sjukt söta o man blir ju helt galen haha.

Sen åkte vi hälsade på min man i bilverkstaden. Han va oljig o skitig som vanligt.

Nu ska jag snart duscha, blir nog ne liten utgång efter babyshower ikväll..

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0