Lake Baringo...

Vad jag längtar efter Lake Baringo. Det är en park här nära oss som vi kallar Lake Baringo, okej då jag kallar väl den inte riktigt de. Lake Baringo är en stor sjö i Kenya. I Lake Baringo (parken) har vi regelbundet bbqs. Min darling tog med mig ditt första gången förra våren o sen va vi där varannan vecka ungefär. Härligt ställe att träffa alla sina vänner, dricka lite gott, äta get o tomatröra. På riktigt så är de get vi grillar. Först var jag väldigt skeptiskt till att äta get, men jag "lärde" mig att äta det. Idag tycker jag de e himlans gott. Jävla segt bara. Längtar så tills vi kan börja åka till Lake Baringo igen på söndagarna. O självklart spelas det alltid kenyans poker där. Deras egna variant av poker, insatsen är 1 dollar. Himla roligt spel där man kan bluffa lite hejvilt. Jag e mästare på det spelet :)


Min kära vän Sofie som var här o hälsade på


 Jag o Nick har diskussion om vem som fuskar eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0