Sköna lördag

Härligt med helg. Denna helg har vait allmän stressful o nu väntar midterms o grejer. Menmen om 7 veckor e de över då ska jag lata mig en massa o stänga av hjärnan ett tag. Idag är jag barnvakt åt darlings systerbarn. Man får ju ställa upp. De fungerar ju lite som ett substitut för mina brors barn, även om de aldrig skulle kunna ersätta älskade Timmy o Izabella. Jag längtar såååå mycket efter dem.

Idag blir de som sagt lugna dagen hemma. Ska kanske plugga lite (som jag säger varje dag). Kanske man skulle prova att baka kanelbullar. De har jag aldrig gjort själv. Försöka går ju alltid. Sen ska jag pila med datorn. E lite kämpigt med tangentbordet eftersom jag har gjort svensk inställning på de så stämmer ju inte tangenterna. Har läst om små klisterlappar man kan köpa med de rätta boksräverna. Någon som vet nåt om de??

Ha en fabouls helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0