Soligt

Idag ska de bli 18 plus grader... :) Våren är numera här. Welcome!!!!

Nu ska jag strax bege mig till skolan för 2 lektioner. Hopppas de går fort. Sen är skolveckan slut för denna gången!

Igår kom min underbara hem med rosa rosar till mig. Jag blev såklart jätteglad. Han e den bästa. Så himla tråkigt att han jobbar natt bara, blir ensamt. Fast de e ju bara 3 nätter i veckan. Snart är det springbreak o Sweden som gäller. Jag har tagit fram mina resväskor. Packar lätt hem så jag kan ta med mig alla mina favorit saker tillbaka.

Nä nu blir de hurry hurr!

Later ppl!

Kommentarer
Postat av: maria ( Philly remember)

Så står man här på Friskis o har tråkigt, så finns det en blogg som heter "indelaware". Jag e nyfiken o går in o what do you know!? Det e min gamla vapendragare från den gamla goda USA-tiden!! ;) Hur e läget? Du blev kvar där borta!? Vore kul att höras!!

Kram Maria

2009-03-23 @ 18:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0