Spännande!

Idag börjar nya säsongen av Americas Next Top Model. Självklart sitter jag bänkad på första plats. Jag o Tyra är ju buddies. Haha nää men hon stod iallafall en meter ifrån mig när vi satt i publiken på The Tyra Banks Show. Idag fick jag ett sms av min kompis Alle i Sverige som hade sett mig på TV :) ja e värsta kändisen juh...

Idag ahr de varit skola, o sen åkte jag o darling på ärende till Philadelphia. När vi va där så passade vi på att äta lunch på IKEA, men jag e ledsen att säga de jag e nog INTE svensk längre. De två senaste gångerna jag har varit där har jag INTE ätit swedish meatballs utan ätit Philly cheesesteak.

Himla smaskigt.

Nu ska jag tvätta, plocka upp i rummet, o plugga lite.

Later!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där mackan såg inte alls god ut. Ser ju ut som steka inneälvor eller något.. :S

2009-03-05 @ 11:59:50
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Den såg väldigt onyttig ut i allafall! Har du gått upp något i vikt sedan du flyttade till USA?

2009-03-06 @ 09:25:01
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0