Tonight

Nu sitter jag o pluggar lite psychology. Har prov på måndag o några inlämningar nsäta vecka. Men snart e de spring break så jag kämpar på. O efter springbreak är det bara tre veckor kvar till sommarlov :)

Ikväll kanske de blir en liten utgång till d&h, en reggaebar. Får se vad klockan blir när darling slutar jobba. O jag måste ju vara relativt pigg imorgon för jag måste plugga.

Jag blev förresten himla fin i håret. Jag klippte o fyllde i mina slingor (heter de så?). De blev ett dyrt kalas men de får de vara värt. Man måste ju se någoluda bra ut i håret. Eller?

Äh nu har jag inget mer att säga....

Later people!

Kommentarer
Postat av: Susann Bruno

Hej!



Tack for din kommentar pa min blogg. Visst ibland kanns det forjakligt att dollarn har blivit sa dyr... Men det far liksom vara vart det anda.



Vad pluggar du for nagot?

2009-03-08 @ 02:16:58
URL: http://susannbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0