Våren e här!

Yes titta bara på denna bilden, kan ju inte betyda något annat liksom.



Fast giår va de helknäppt väder, först va de ungefär 18 grader o sol o jätte härligt. Sen blev de lite mörkt o sen började de hagla is stora som vindruvor, helt sjukt. O sen regn o sen blev de kallt.

Igår hängde jag med min vän Ty. Vi åkte till dollar store o köpte massa billigt skräp, man kan verkligen hitta allt i den affären. På kvällen gick jag o min underbara ut o åt. Vi käkade pasta på macaroni & grill. De har bra mat och de har paper som bordsdukar o så finns de kritor så man kan rita medans man väntar på maten, himla sköj!



Snyggt va :). Darling skrev Nakupenda till mig vilket är swahili o betyder jag älskar dig. Jag kan faktist några ord på swahili och kan oftast förstå när han pratar sitt språk, alltså inte förstå precis vad de säger man jag kan förstå sammanhang iallafall. Ska försöka lära mig mer denna sommar när jag inte har skola.

Idag har jag varit i skolan o sen åkte jag med Darling till Philadelphia för han hade något ärende där. De känns som man kommer till världens storstad när man kommer dit. Ja den e ju faktist himla stor. Himla mysigt stad också. Medans jag väntade på darling så köpte jag sushi (enbart gruka o advocado) o vattenmelon. Sen har jag suttit på bibban ett par timmar. Har viktigt prov på onsdag. Väldigt viktigt!!! Så nu blir de stenhård plugg framtills dess.

Later people!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ahr aldrig varit på Macaroni Grill.. vet inte varför, har tänkt äta där nåra ggr men de har aldri blivit av. Är det nåt du rekomenderar?! Är det som Olive Garden? :) Jag är så pirrig inför imorrn, men hoppas att allt ska gå bra. Att vara på resande fot i 20tim med en 11mån känns lite osäkert haha. Hoppas du får det roligt i Göteborg :) Kram Madde

2009-03-31 @ 04:49:34
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0