Welcome welcome swenska familja!

Åhh den 24 e oktober kommer min bror, fästmö o barn hit på 2 veckors semester. Jag e överlycklig. Dels för att de ska komma hit o dels för att de ska få träffa min darling. Känns lite konstigt att ha varit ihop med någon så länge o inte ens min mamma har träffat honom. Men de ska bli skitkul att de kommer. Jag längtar. Detta är visserligen såååååååå långt kvar, men den som väntar på nått gott!

O om inte annat så åker jag ju hem om 5 veckor. I längtar. När jag kommer tebax så e de bara 3 veckor kvar i skolan o sen väntar 3 o en halv månad sommarlov. Slappa? JAVISST!

Nä nu ska jag titta färdigt på svts 183 dagar. O sen ska jag nana.

Good night!

Kommentarer
Postat av: Ronja

va roligt.:) det betyder säkert mycket för dig att få visa upp D:)

2009-03-05 @ 08:32:59
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Gött snart sommar :D

2009-03-05 @ 13:08:25
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0