2 more weeks

Snart snart snart flyttar vi :). Imon e de exakt 2 veckor kvar tills vi ska hämta nyckeln o bära möbler. Idag passar jag Caitlyn igen, hon sover nu för hon är lite sjuk. Redan frdag? Veckorna går så fort. Varmt e det idag också. Vi tog en promenad i morse till banken o till affären. Promenad is the shit!!

Imon tänkte jag spendera många timmar på SPCA, jag längtar! Så fina hundar.

Har käkat mannagrynsgröt till lunch de är mumma. Självklart va den gjord på svensk mannagryn för man kan inte alltid riktigt lita på the american stuff haha. Nee jag vet faktist inte jag har aldrig provat.

Hoppas de blir fint väder på söndag så vi kan gå på bbq.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0