Almost svininfluensan

Yes här i Delaware där jag bor så har de haft 33 st med the swine flu. Igår började jag må sjukt dåligt o vi åkte till the emergency room. Där fick vi konstaterat att jag inte lider av någon gris sjukdom (haha) utan nåt vanligt virus. Tur de, vi åkte in bara för att ta de säkra förra de osäkra eftersom vi bor med små barn. Men iaf nu har jag sovit osm en stock efter att ha tagit nyquil som man blir otroligt sleepy av.

Men till något annat nu! Jag är färdig med skolan, jag ska inte gå till skolan förrän den 24e augusti. Jag ska vara LEDIG o ha sommarlov o slappa o bara leva o ha de gött. Jag klarade alla mina kurser o är väldigt stolt över mig själv!

Nä nu ska jag vila vidare lite.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0