Big Mac

Nu blev jag grymt sugen på big mac burgaren, tänkte nästan lura med mig darling tills jag insåg att klockan är över elva o då har de late night menu o de finns inga mig mac att få :(. Jag är sjukt hyppad över imorron, jag undrar hur mycket jag kommer sova. Känns som när jag va liten o man skulle åka danmarks båten dagen efter då va de alltid svårt att sova. Darling lär somna på två röda. Han håller just nu på att måla de sista på bokhyllan. Han tyckte väl inte mitt jobb va speciellt fantastiskt om man säger så. Nice try va allt han sa....haha

Nää nu e jag grymt hungrig. De kanske blir doncen ändå!!!

Good night people... Imon ska jag bli sambo på riktigt!!!!!!!!!

YES!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0