En lång natt

Harregu vilken natt, först måste man jaga spindlar o stänga in de i ett glas o sen springa rint med bug spray o spraya bort nästa spindel.. Börjar nästan få lite flashback från När jag o Sofie bodde på Cypern där hade  vi äckliga kackerlackor i våran lägenhet. Annars var de väldigt soft o bo i Ayia Napa i fyra månader, man va ju ganska pepparkaka om man säger så.

Men tillbaka till natten, så drämde jag hel konstiga drömmar, jag va gravid, träffade ett gammalt ex, o ungar som körde bil. Ja jag vet inte vart jag får allt ifrån.

Idag vkanade jag ganska sent. Jag ringde min kära mormor som fyller år idag. Hon e fortfarande väldigt ung. And i love her!!

Här e mamma, jag , o mormor (the födelsedagsbarn!)



O mormor de kommer nåt på posten snart!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja visst e bilden fin, grat inte bara for den ar sa fin.



Diggar din bild sot du e pa den. Haha och hard natt du maste haft, hoppas du sover battre i natt. Grattis till din mormor.



Puss o kram

2009-05-27 @ 20:34:26
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0