Finaste hundarna!

Idag har jag spenderat några timmar på SPCA o de va hur kul som helst. Gick ut med fem olika hundar,  3 pittbulls, 1 chiuaua, och 1 lab/retriver. Blev helt förälskad i en av pittbullarna, Andrea. Hon var världens goaste hund o trodde att hon va en knähund o ville sitta i mitt knä :). Tråkigt nog kan vi inte adoptera henne eftersom dit vi ska flytta får man inte ha stora hundar som väger över 15kg. Men vad pittbullar e starka, de e inte så himla stora men va stakra de e. Man måste ha dubbel koppel på de när man går ut med de. O så går man till inhängnat område o där kan man släppa de så får de springa runt o leka.

De va verkligen kul o jag kommer gå dit flera gånger i veckan nu när jag har massor av tid när skolan e slut.

Nu e jag helt slut!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0