Härliga lördag..

..eller not. De regnar, o e mulet, ingen sol, men det är inte kallt iaf. Idag har jag degat o varit latmask (som vanligt med andra ord)

Har betalt telefonräkning, åkt till recycling placet med all vår återvinning, vart i dollar tree o köpt lite grejer till vårat nya hem. Vårat nya hem!!! Finns de någon som har missat att jag längtar tills 4 veckor. 

Nu ska jag strax bege mig till en billig klädaffär o köpa lite tshirts, short, o pys pys byxor till mig o darling. Jag e grymt galen i mysbyxor :)

Well nu ska jag hänga tvätt o sen bege mig. Btw hänga tvätt är ett utmärkt sätt att spara elräkning pengar på. Vet du hur dyrt de är att låta torktumlaren gå? Nä just de!

Love to the world!

 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja men eller hur gud vad jag sliter, en barnvakt ar verkligen nodvandigt. Har du msn lagg till mig i sadana fall Jossanv[email protected] eller adda mig pa facebook. Josefin Vestergren

Ser fram emot eran inflyttningsfest och traffa dig igen!! Borjar kora bil i helgen!!:D



Kram

2009-05-04 @ 01:50:35
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Jossan

de blev nage fel med min mailadress ser jag det ska vara jossanve sen hotmail.com :)

2009-05-04 @ 22:22:14
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0