IKEA it is...

Ja de blev helt ändrade planer igår. Fick lurat med mig Darling till IKEA, han hatar ju att åka dit, men jag lockade med frozen yoghurt på ditvägen + att jag sa att jag kör. Tar väl ca 50 min att köra dit. Vi skulle nömligen inhandla det här köksbordet. Ja vi kom ju hem med allt annat än ett köksbord haha. Köksbordet skulle inte få plats i bilen så vi köpte massa nödvändiga saker som knivar, kaffemuggar, plastskålar, handdukar o annat roligt. Vi hann även med att käka lunch där, jag åt nån chicken marsala smakade bamba mat, men vad kan begära för $5?


Så himla konstigt väder här, just nu är de 11 grader o skitväder. Ikväll ska de gå ner till 6 grader. Va e de här? Vinter? Vart är det fina vårvädret? Sen på onsdag ska de bli stårlande sol o 26 grader. Hur går de ihop?

Snart flyttar vi :)... Håller på o packar för fullt. Lite varje dag!

Nä nu ska jag dra till SPCA o leka med hundar!!

Later!

Kommentarer
Postat av: Jossan

UPPDATERA, Du som ar ledig och allt uppdatera mera.. Tack for i lordags!!

Forresten nyfiken pa dina nya skor och den nya klanningen..Jag angrar att jag inte kopte den lila klanningen..Kramis

2009-05-26 @ 16:31:35
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0