YES!

Självklart vann min favorit :). Hon va himla vacker, och från New Jersey. De ligger ju inte så långt härifrån. Nu håller jag på att göra något dumt, nämligen att titta på filmen snakes on a plane. Harregu jag fattar inte varför jag gör de, jag hatar romar o kommer säkert få massor med night mares. Men jag har aldrig sett den. O om jag ser utan ljud så e de ju inte så farligt haha.

Snart blir de sova. Har redan en liten sovande tjej breve mig, ska snart bära upp henne till hennes crib. Ni ser jag e så redo att bli mamma :)

Goodnight people!

Ps. Saknar er mina vänner o min underbara familj!

Här får ni en idolbild på mig så ni inte glömmer mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0