Helt galen

Galen i pepparkakor har jag blivit... Har nog tjuvstartat julen! Jag har iallafall insett att vi ska inte till Sverige i jul o jag accepterar det. Vi ska göra det bästa av situationen iallafall. Darling har precis fått ett nytt jobb, han började idag :). Så de e kul.

Vi åkte till IKEA i söndags och shoppade järnet haha. Bla köpte vi en julbock, ljustake, massor med julmust (gäller att bunkra upp), glögg, prinskorv och choklad kalendrar haha. Snart är det första advent också, fast först så blir det thanksgiving.

Nu ska jag göra mig i ordning för skolan. Bara 3 veckor kvar! Yay jag längtar efter lite jullov, inga läxor inget plugg.

Ikväll blir det final i Americas Next Top Model, heja heja!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0