Husmor

Tänkte baka lite bullar och scones idag. Jag har blivit värsta husmor på sistone. I söndags bakade jag havrefrallor och äpplekaka, det blev ljuvligt. Jag är nog grym på att baka så de måste jag ju göra oftare :). Blir ju billigare också. Jag o Darling frsöker ju spara lite så vi har bestämt att nu ska vi inte handla förrän vi har ätit upp allt som finns i kyl, frys o skafferiet, ja förutom mjölk o färsk frukt och grönt förstås.

Idag regnar de och är tråkigt, och är kallt. Lite skillnad från helgen då det var ca 20 grader (ja de är sant).

Idag kommer Americas Next Top Model, my favorite show. Sen ska jag kolla på Sthlm Arlanda på webben för jag har för mig att de går på onsdagar..

Lovely evening everyone!

Kommentarer
Postat av: Anna

Får man fråga hur det kommer sig att du kom till USA från början. Du kanske har skrivit om det förrut men jag har nyligen börjat läsa bloggen och orkar inte sitta och plöja igenom de äldre inläggen.

Jag förstår att du studerar, men vad jag förstår så kostar väl det massor speciellt om man inte är från staten. Har du fått något slags svenskt stipendium?

Hur träffade du din kille?

2009-11-14 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0