Cirkus...

Va en jävligt dålig natt, jag har mått skit o höllpå att frya ihjäl o brinna upp om vart annat. Kvart över 7 ringer telefonen o de e min bror som ringer o medelar att de är fast i Frankfurt, har missat sitt connection flyg för att flyget från Göteborg va försenat. Jaha... Sover vidare lite o sen går jag upp o ringer mitt försäkringsbolag o medelar att jag måste till sjukhuset, de säger att jag kan välja o gå dit de accepterar min försäkring...  Jaha jag åker till Newark Emergency rum. Väntar väntar väntar... Får komma in, har över 39 grader i feber... Läkaren vill göra test för svininfluensan. Hon kör upp en stor tops i näsan vilket gör svinont. Kommer tillbaka 5 minuter senare o berättar att jag testar positivt, de misstänker alltså att jag har svinfluensan.... Tar mer prover som ska skickas på lab o de tar 2 veckr för att få resultat. Får tamiflu utskrivet... jag sitter bara o gråter.... Ingen närkontakt med nån i över 5 dagar... What??? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej de går inte.. Mina underbara brorsbarn kommer imorgon o jag ska inte få krama de???? Kommer bli svårt...

Kanske nästan kan säga att de va tur i oturen att de missa sitt flyg så jag hade tid o gå till läkaren. Skulle ju egentligen åkt upp direkt o mött de. Så om jag hade gjort de så hade jag kunnat smitta de alla me svininfluensan...

Tycker synd om Jocke o Dessan o barnen som suttit på flygplatsen hela dagen.... Hoppas verkligen de kommer iväg imorgon som sagt nu...... Jag längtar juh så efter de!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

KRYA PÅ ER!!

Tokigt att ni skulle drabbas av svinsjukan liksom men som sagt plötsligt händer de jävla otur att det hände nu bara men som sagt bättre sent än aldrig för nu får du de ju inte igen. (Tror jag) Tanken slog mig nyss att jag lovat och ringa dig, bäst och göra de på en gång!!



Lovee

2009-10-28 @ 01:51:17
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0