Dricka...

Sitter här med te (hur fan stavas de e gentligen?).. har precis käkat lite omelett o några jordgubbskex. Känner mig fortfarande hängig o lite småsjuk. Jag har inte tid med detta nu. Massor som ska fixas denna veckan. Massa plugg, Jossans födelsedags firande på fredag, o sen kommer ju brosan med familj på lördag (då ska de vara städat, handlat, osv). Vill inte bli sjuk, men känner att de hänger i luften o knaprar piller o dricker nyquil som gör mig oerhört sömning. Så jag antar att jag bara sjukter upp att bli sjuk. Lär väl rasa direkt när brosan o de har åkt efter 10 dagar hålligång med mina favorit brorsbarn!!! Men de lär vara värt de!

Hoppas vi kan boka resa till Sverige snart också. Ska skicka ansökan om visum för darling också. Annars får han inte komma in i lilla svedala... Men men de ska nog gå bra.

Nu måste jag göra en activity plan tills imorgon. Sen ska jag gå å snarka!

Puss o goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0