En bebis

Inatt fick jag en bebis. Jag hade inte varit gravid utan fick barnet av nagon kvinna som var gravid at mig. Bebisen hade tander, vilket inte va helt ovanligt fick jag veta i min drom. Bebisen hade inget namn o jag vet inte om det var en flicka eller en pojke. Vem som var pappan framgick inte heller. Vet att jag lag pa 9e vaningen pa sjukhuset o min mamma kom o halsade pa. Sen va jag tvungen att ga till simhallen for att dyka efter min redbull som jag hade tappat i basangen...

Inte undra pa att man e trott ibland nar man vaknar, som manharjar pa natterna... O en hund som skaller for minsta lilla ljud. Jag blir galen pa han ibland....

Sitter i skolan nu o ska snart ha mina forsta lektion. Kan de inte bara vara over snart? Well de e ju bar a8 veckor kvar till jullov. Denna veckan ar fullspackad! Hur ska man hinna?? Langtar till fredag, fast mest till lordag (no hard feelings Jossan)..

Har varit smasjuk hela helgen o kanner mig inte hundra idag heller, men the show must go on.

Idag regnar de INTE o de e ju skont for de har regnat hela helgen.... Himla fab alltsa!

Love to my people!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0