Fredagsmys

Nu sitter jag här med tända ljus i hela lägenhete, lyssnar på rix fm på datorn, och hör surret från tvättmaskinen. Har förberett de mesta av middagen, de blir beef enchilladas gjorde på spinat tortilla bröd o avocado sallad. Grymt gott. Ska försöka plugga lite innan jag tar en lång varm dusch. Det regnar ute.

Jag o Zach va i parken förut i regn o blåst. De va vi o en till där. Amerikarna är rädda för regn. Vi gick en runda i skogen också. Zach sprang löst o hade det toppen. Han va något sketen o blöt när vi kom hem så de blev ett bad för honom. Han nanar på soffan nu.

Har hyrt två filmer som vi ska se idag, the proposal och nån bil film till darling. Ska hämta han halv nio o sen blir det hem o mysa....

Later!



De va kallt, så jag hade mössa på promenixen (och vantar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0