Bara trött

Näää idag e jag bara trött trött trött. Mycket plugg, lite halvgalna barn på praktiken, hundträning i en timme, promenad i parken.. o massa annat...

Good news:

Den 25 mars 2010 kommer min älskade Johanna o hennes Patrik hit. Oh my jag e överlycklig för de!!!! De kommer bli grymt kul :)

Idag va Zachs tränare från skolan här för hemlektion. Hon tyckte att han va så duktig, o en av de duktigaste hundarna hon har sett på en hemma träning. Ohh va glad jag blev. Riktigt lycka. Jag har för en gångs skull lyckats med nåt haha... Hon hade med sig en av sina hundar, han va inte riktigt välkommen in här av Zach haha...

Nä nu ska jag duscha o sen blir de sova..







Här e jag o Johanna (världens bästa) sommaren 2005, fan va sköj de va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0