Höst regn

Nu regnar de, klockan e snart 19.30. Om en halvtimme börjar Americas next top model. Jag önskar jag bara kunde mysa i soffan med thé o tända ljus. Men nej jag har en lång to-do lista att ta itu med. Imorgon kväll åker vi till Atlanta, 11 timmars bilresa enkel väg. Måste tvätta, städa, plugga, ta itu med disken (som visserligen bara ska in i maskinen)... Jag vill plugga färdigt allt för nästa vecka så jag inte behöver oroa mig över helgen, utan bara slappna av o ha de trevligt med våra underbara vänner!

Zach springer runt o jagar sin tennisboll nu, han älskar bollar. Han ska nog bli football player tror jag...

Nä dags att ta itu med allt så man kan sova nån gång inatt...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0