Jävla idioter

Imorse fick jag ett sms av min kompis att jag hade skickat ett medelande till henne på facebook o skrivit att jag va i London o hade blivit rånad o behövde hjälp. Vad skulle man göra mer än att skratta? Men när man sen loggar in på facebook o ser att någon har chattat med flera personer som jag har som vänner på facebook men inte pratar med just nu så ville jag faktist bara gråta. Fan läskigt att nån går inte o låtsas vara jag o skriver till massa människor att jag behöver hjälp är i kris osv. JÄVLA IDIOTER.

Har bytt lösenord och får hoppas att jag inte råkar ut för något mer.


Kommentarer
Postat av: Linda

hej Anna,



Även till mig hade någon skrivit i chatten me din facebook.Det måste va väldigt obehagligt.kan ba tänka sj hur det hade kännts..

2009-09-09 @ 10:29:11
URL: http://lindasslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0