Matte

Sitter i skolan o har matte nu. Bla o usch sa trakigt, de hade ju gatt an om det var vanlig matte dar man bara skulle rakna. Men nooooo detta ar math for teachers, da ska man lara sig massa annan goja.

Min facebook ar nerstangd pga stupid hackers, javla idioter. Vissa manniskor har verkligen inget liv.

Min axel gor ont ont ont, antagligen for att varan kara hund drar ganska haftigt i kopplet ibland, o for att jag bor bauta bocker till skolan. Jag maste borja anvanda min ryggsack.

Pa torsdag drar NFL igang igen. Jag grater tarar att jag numera kommer vara ensamast i varlden pa torsdagskvallar och sondagar. Min man alskar ju football. Det gor inte jag. Visst jag kan val kolla en stund. Men en match varar mellan 3 och 4 timmar, o p[ sondagar spelas alltid 2 matcher. Ja ni forstar juh!

Nasta torsdag bilar vi till Atlanta, jag langtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0