Roadtrip to ATL

Förra torsdagen så gav vi oss söderut för att hälsa på min gamla roomie Meagan o hennes man. Vi strtade vid nio på kvällen o va framma kl ett på fredag eftermiddag. Wow de e va en lång, tråkig, rolig, regning, dimmig, intressant road trip. När vi hade kört 5-6 timmar va jag redo att ge upp o åka hem. Haha o då va de ändå inte jag som körde. Men vi stannade vid en rastplats o sov i ca 3 timmar o sen var vi fit for foght again...

Här e some pics...



Zach äter frukost utanför McDonken



Nånstans i Virginia? Eller va de North Carolina?



Jag o min baby nånstans i South Carolina



Äntligen framme i Georgia

Vi åkte hem igen på söndage, o då tog de bara 11 timmar. Darling körde hela vägen, annars hade vi väl aldrig kommit hem haha....

Kommentarer
Postat av: Bettie

Hej:) Om jag minns ratt kan man faktiskt forlanga visumet en quarter eller tva pa skolan, prata med din International adviser. Tyvarr tror jag du endast kan forlanga pa plats ett litet tag, t.ex. ifall du behover nagra manader till pa dig for att avsluta dina studier. Tror inte det gar att forlanga t.ex. ett ar eller tva :/ ha det!

2009-09-26 @ 19:25:26
URL: http://www.mylifeaftersweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0