Back to school

Nu har skolan börjat igen, imorgon har jag min första lektion (kvällstid)... Jag ser framemot att plugga igen efter ett fyra månader långt sommarlov. Men fråga mig igen om ett par veckor så kanske jag har changed my mind :)

Annars händer det inte så mycket här. Våran bil har varit sönder sen i torsdags, den dog platt fall när jag skulle åka till affären och köpa mjölk. Och äntligen idag har darling fått tid och alla delar som behövdes för att fixa den. Man är totalt handikappad utan bil här och det är sjukt jobbigt!

Zachiboy är en liten pain in the ass som alltid, men vad vi älskar honom. Nu ligger han här och sussar sött.

Vädret ska vi inte prata om, jag är så trött på värme och fuktighet. Har varit upp mot 30 grader med ca 90 % luftfuktighet....blääää!! Idag är det "bara" 21 grader och det är så skönt.

En liten update bar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0