Dagens klagan...

Idag har jag...

- sjukt ont i min högra bröstvårta, varför vet jag inte. Men jag är på bristningsgränsen till att klippa av den.

- fruktasnvärt kalla händer och fötter. Det blåser 75 minusgrader ute och Amerikanare vet inte vad isolering är..typ!

- näsan full med skit. Varje dag måste jag snyta mig 573 gånger (jag är INTE förkyld), oftast kommer det mest blod. Det kliar och gör ont.


Men vad gör det i sin stora helhet. Förutom att jag hade världens utbrott i morse och blev arg på stackars Richard. Jag frågade varför bara jag ska lida genom graviditeten när vi båda ska få ett barn. Jag va verkligen upprörd. Han visste inte riktigt vad han skulle säga och sa att det är så Gud har skapat oss. Självklart ringde jag och bad om ursäkt en halvtimma senare. Och självklart lider han med, stackarn får ju lyssna på min klagan och mina krämpor vareviga dag haha. Undra vilket som är värst...

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! Jag berättar för Tom varenda detalj om hur jag har det som gravid. :-D Jag vill att han ska veta hur jag har det, och han är medveten om det. Haha!

2010-12-08 @ 18:11:09
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0