Sista kurvan...

Japp snart är jag framma vid mållinjen. Idag är min sista praktikdag. Det är både skönt och ledsamt. Skönt för att slippa gå upp über idigt varje måndag, men tråkigt för jag kommer typ aldrig att träffa barnen igen :(.... Men men that's life. Ska även ha min sista lektion idag, vi ska prata om citroner och göra hemmagjor lemonade. Vi får hoppas det går bra.

Igår hade jag djävulskt ont i ryggen, va på gränsen till att lägga mig ner och gråta. Det konstiga är att jag har ont i övre delen och inte nedre delen av ryggen. Jag vet inte om det har något med graviditeten att göra, men de här ryggontet kommer och går. Värst är det när jag kör bil....

Igår tittade vi på Sex and the city 2, den va himla bra och rolig. Jag grät ungefär 45 gånger haha..

Nu är klockan kvart över fem och det är dags för frukost.

Förresten på väderprognosen idag så är det 30% chans att det ska snla lite senare....hoppas hoppas hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0