Trötter

Här sitter jag och är trött, ändå gick jag till sängs innan kl var 10. Idag ska jag åka till min kompis mamma skola för jag har ett observation project där jag måste observera ett barn som är har något form av handikapp. Det ska bli riktigt intressant. Synd bara att det tar över en timma att köra dit. Ibland blir jag såååå trött på att köra bil. Sen blir det ju inte bättre av att bilen håller på att rasa ihop haha... Nä men ett nytt avgasrör är ett måsta inom snar framtid. Yay va kul och betala sån skit. Tur att darling kan fixa det iallafall.

Nu ska jag städa upp lite innan jag åker...

Tjingaling!

Kommentarer
Postat av: Jossan Au pair i USA

Hello snyggo,

Tänkte ringa dig igår men som jag antog så sussade du. Du var ju uppe med tuppen. Snart kommer jag då sa vi leva loppan!

Hurra!

Jag gillar din bil, fin färg har den och allt! :)

Pusss

2010-02-23 @ 16:19:40
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0