Biljävel

Åhh vad trött man kan bli på sin bil. Jag åkte från gymet och skulle hämta darling, jag hade lite tid över så jag stannade till vid biltvätten (såndär man åker igenom). Då dör biljävlen (ursäkte svordomar). Jaha där satte jag inne i biltvätten, ja tvätten va ju färdig men då fick de som jobba där komma och putta ut bilen till parkeringen där man dammsuger. Kl va halv fyra och darling skulle sluta fyra. Tur att hans syster va ledig idag så hon kunde hämta honom så han kunde komma och hjälpa mig. Jaja då visar det sig att brönsle pumpen är paj, ja men de blir nog billigt....NOT.

Så nu sitter jag här hemma och darling är och fixar så bilen blir bärgad. Jag är så glad jag har han! Han är bäst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0