Bröllop

Som nyförlovad kan man ju inte låta bli att surfa runt på olika bröllopssajter och drömma sig bort. Vi har ju bestämt oss att gifta oss 2012, kanske blir det ett vinterbröllop i December. Inte riktigt bestämt, men eftersom jag har välrdens underbaraste fästman så har han överlåtit all planering till mig (haha han försöker bara fly från all plannering). Självklart vill jag ha my fairytail dream wedding. Eftersom jag har lång tid att planera så blir det nog ett bra bröllop. Ska börja kolla runt på lokaler att ha själv festen i och så. Sen gäller det att börja spara pengar också, det är ju inte gratis precis.

Får fjärilar i magen när jag tänker på att jag ska gifta mig, det känns som det är nåt man gör när man är vuxen, och jag känner mig inte ett dugg vuxen (även om jag är 26)

Näää nu ska jag röja upp efter middagen, darling lagade Chicken Parmasean (stavning?) jättegott. Sen bakade jag brownie med diet coke, jättegott det med.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej! Gillar din blogg, ibland skriver du lite för sällan bara. :) Kul o läsa om ditt liv tillsammans med Richard.

/Nettan.

2010-01-18 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0