Dålig

Va dålig jag är på att skriva här.... Har haft full rulle hela veckan med skol arbete, gymet, hunden, mannen :). Nu ligger vi här mätta och glada. Vi campar i vardagsrummet för det är svinkallt i vårat sovrum, spelar ingen roll om vi höjer temperaturen för det är ändå lika kallt. + att det knakar i väggen när de blåser och då kan jag inte sova. Nä vi försöker hålla temperaturen under 19 grader, jag vägrar betala 1400kr nästa månad igen för elen. Vi betalar el+gas, så vi betalar för värmen. Men det är mysigt att sova här ute.

Vi har nämligen skaffat en high defenition box till våran TV så nu kan vi se på superbra TV, och så fick vi 90 dagar filmkanalerna HBO och Cinemax (ca 40 olika kanaler med massa bra film och serier). Och så har vi skaffat DVR så vi kan spela in direkt på TVn, superbra!

Idag har det snöat sen klockan tolv typ, så nu har vi massa snö. Och jag som trodde våren va på väg. Fast snart är det ju Februari och den månaden är jätte kort och sen kommer älskade våren. Älskar våren i USA, typ som svensk sommar :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0