Mitt 2009

1. Gjorde du något i 2009 som du aldrig gjort förut?
Jag blev sambo och förlovade mig

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Om jag hade nåt kan jag säga att de gjorde jag inte haha!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i 2009?
Yes, tyvärr dröjer det tills jag får gosa med de små (som inte kommer vara så små då)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, vilket jag är oerhört tacksam över!

5. Vilka länder besökte du?
USA och Sverige

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nja, kanske men de e en hemlis!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Julafton då vi förlovade oss.

8. Vad var din största framgång 2009?
Blev sambo, skaffa hund, och klarat skolan.

9. Största misstaget?
Misstag? Det måste väl vara all onödiga grejer man har köpt hela året (tänk va rik jag hade varit om jag sparat alla de pengarna)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
SVINIS of course

11. Bästa köpet?
Hundens träningsskola, värt varenda dollar

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hundens träningsskola

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min älskling Richard! Gör mig alltid glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Hmm... de är ganska många men rapa rapadapa (eller va fan den heter haha)

15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
Gladare och ledsnare

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit negativ

18. Hur tillbringade du julen?
Vi hade fest här hemma och det var himla lyckat.

19. Blev du kär 2009?
Jag blev inte kär utan fortsatte att vara kär i min Richard, sen blev jag ju kär i våran hund Zach också förstås.

20. Favoritprogram på TV?
Americas Next Top Model, och Make it or break it.

21. Bästa boken du läste 2009?
Denise Rudbergs böcker

22. Största musikaliska upptäckten?
Ja de va ju inte jag iallafall haha

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja att min mamma och mormor va här på min födelsedag.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Några miljoner kanske lol

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Vi hade middag här hemma. Sen va jag , mamma, och mormor och fick pedikyr och manikyr också.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Faktist väldigt väldigt nöjd med vad jag och Richard lyckats astakomma.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Sweat pants, sweat pants, sweat pants!!!

28. Vad fick dig att må bra?
Richard

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Richard, han är faktist väldigt känd.....haha

30.Vem saknar du?
Min familj och mina vänner in Sweden (hoppas på massa besök 2010)

31. De bästa nya människorna du träffade?
Jossan självklart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0