Nya tag

Efter en ganska så shittttty vecka tar vi nya tag... Out with the old och in with the new. Vi börjar med ny hårfärg. Jag är ganska trött på att gå och betala ganska mycket för att fylla i mina slingor, och jag blir aldrig riktigt nöjd. Jävla amatörer här i detta land, har inte hittat någon jag gillar, sen måste man dricksa massa riksdaler också. Hallå!!! Jag är fattig studen tjag kan inte hålla på med sådana dyra saker. Så jag köpte toning som skulle vara typ ljusrbun/mörkblond. Resultatet blev helt ok.

Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

FINT!!

Jättefint på dig passar superbra! :)

2010-01-25 @ 21:56:10
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0