Oatmeal

Nu har jag käkat havregrynsgröt (oatmeal) till frukost, med blåbärssylt från IKEA. Det va ju delicious, nja nästan iallafall. Men det är ju såååååå nyttigt. Snart ska jag till gymet och köra ett Zumba pass (typ dans). Sen ska jag och darling åka till DMV och skaffa ett nytt körkort till darling.

Imon fyller darling 30 år (oh my he is so old) vi har ju helt glömt av att jag ska fylla 27 liksom. Vi ska gå på bio och se avatar, det blir nog trevligt. Jag ska baka strawberry cheesecake till honom, någon lättare variant utan creme cheese med keso och ricotta cheese istället. Vi får de hur de blir.



Jag o darling på hans födelsedag 2008

Kommentarer
Postat av: Bettie

sota ni ar :) och du, det ar bara pengar! de kommer och gar.. sa ar det! i varsta fall kan du gora som manga andra svenskar, flytta (men "glom" att meddela skatteverket samt CSN om din nya adress) sa slipper du betala tillbaka pengarna. kanske inget att rekommendera om du planerar att flytta tillbaka till sverige en vacker dag, men men :)

2010-01-07 @ 05:32:15
URL: http://www.mylifeaftersweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0