Plugg

Här sitter jag begravd med läxor, lika bra att börja i tid. Annars är jag ju mästare på att skjuta upp saker. Men det ska bli ändring på det. Darling är och köper ny bränslepump som han ska sätta in senare, så jag kan åka till skolan. Han är så händig min man :). Tänkte käka fiskbullar i dillsås till lunch, sista fiskbullarna från Sverige. Snart får någon komma hit och hälsa på och ta med ett gäng fiskbullar, ibland kan man ha tur och hitta det på IKEA.



Vi har köpt en till bil btw. Vi köpte den av darling systers man, det är en gammal skrothög men vi gav bara 400 dollar för den så de får duga för tillfället. Lite som ska fixas på den men den går att köra med iallafall. Får hoppas att båda bilarna håller åtminstone två år till. Lilla Zach ligger och snarkar på soffan, sötnosen.

Här är en bild på våran bokhylla vi köpte strax innan jul, har inte lagt upp bild innan. Gissa vart jag köpte den!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0