Skolan

Nu har jag haft min första lektion, matte. Det är ju inte vanlig matte jag läser utan det är math for teachers. SÅ vi sitter ju inte direkt och löser tal utan det är mer pedagogiskt och hur ska vi kunna lära ut matte, även till smättingar. Jag hoppas att jag ska klara den kursen utan problem, det finns mycket hjälp att åf om det behövs så det är bra. Min andra klass börjar på lördag, och sen har jag två online klasser vilket känns skönt för då kan man jobba hemma i sin egen takt. Har köpt böcker också för en mindre förmögenhet, lyckade shitta alla böcker begagnade online så man sparar ju lite iaf.

Later!

Kommentarer
Postat av: Anna i AZ

Angående grannens bråk. Känn dig stolt över att du är en sån fin medmänniska som bryr dig. Du kan ju faktiskt ha räddat tjejens liv.

KRAM för PERSONER som du...

2010-01-14 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0