Trötter

Jag har sovit så himla dåligt de sista dagarna så i morse när jag åkt och lämnat darling på jobbet vid halv sju gick jag hem och la mig igen. Brukar inte kunna somna om, men idag somn jag och sov ända till halv elva. Åhh va skönt! Fick ett positivt samtal denna morgonen, vi har väntat på försäkringpengar för våra biljetter till Sverige som vi va tvungna att avboka (i November) och nu var det äntligen färdigt att vi ska få våra pengar. Yay säger jag bara, vi ska nämligen köpa en till bil eftersom det är ganska jobbigt att vara två personer med helt olika scheman på en bil.

Snart ska jag ta ut lilla Zach på promenix, sen ska jag städa upp lite, göra matte läxa, och sen ska jag en sväng till gymet innan jag åker och hämtar darling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0