Voff Voff

Harregu va hunden kan skälla högt, jag blir tokig på honom ibland. Fast han är ju spoiled och kommer undan med allt för han är ju så himla söt. Nu sitter Darling och tittar på nåt mat program där de lagar turkducken, det är kyckling i anka i kalkon. Låter väl inte som my type of food.

Jag är sååååååååå trött! När jag körde till skolan, där jag har praktik, i morrse så började det snöa när jag körde söder, på vägen hem va allt borta. Konstigt väder! Men det var iallafall kul på praktiken, och barnen var väldigt goa. Vi har bara praktik 5 timmar i veckan, jag vet inte om detta är normalt eller inte. Men lagom för mig haha.

Senare blir det nog ett Zumba pass på gymet. Och sen plugga lite. Och gosa med darling, som är ledig, såklart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0