Onsdag

Nu har jag precis vaknat. Det är mulet ut och ca 24 grader. Blir nog åskväder senare. Idag har jag massor att göra. Ska till skolan och betala avgift, hämta schema. Sen har jag andra viktiga ärenden. Får nog bli en Strawberry Margarita från Taco Bell på det. Den är ju självklart alkoholfri, men ack så god.

Inatt drömde jag massa konstigt. Bla att mina grannar bråkade och slogs, jag och Alle skulle åka och festa i något annat land. Min kompis som har tvillingar hade flyttat in i en skåpbil. Jag fattar inte vart jag får allt ifrån.

Igår när jag kom hem var det 31 grader i lägenheten, det var crazy hot. Brukar stänga av ACn när ingen är hemma, är hunden hemma själv har vi givetvis på ACn. Så jag satte på ACn, men sen när jag stekte pannkakor steg värmen igen. Så blir det när man har gasspis.

Onsdag idag, snart åker vi :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh vad kul! :) Tack för att du sa till, vet du några andra collegemänniskor som bloggar?



Du får ursäkta tråkig kommentar, jag håller på att läsa igenom din blogg men ska iväg imorgon och tänkte svara på alla kommentarer innan jag åker. Men jag kommer tillbaka, absolut :)



Delaware studerar du i va? Vad heter ditt universitet? Vad är ditt major? :)

2010-07-15 @ 23:50:24
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0