Regn och rusk....

Nog härligt väder idag....NOT. Regn och rusk och 94 % luftfuktighet. Ä C K L I G T! Det går knappt att andas ute. Helst hade jag velat stänga mig inne med ACn på högsta volym, men har man hund så är det ju bara att traska ut x antal gånger. Men men, regn behövs verkligen här! Jag vet att gräset och växterna ler just nu.....

Igår lagade darling underbar underbar underbar middag! Han är verkligen bäst på att laga mat. Han gjorde ris, T-Bone steak, ratatouille, och strimlad cabbage (vet ej vad det heter på svenska) med lök. Så underbart.... Jag är en lycklig kvinna!

Tisdag idag, och jag bara går och väntar på söndag. Om exact en vecka så tar vi tåget till Stockholm för att besöka Amerikanska ambassaden och träffa lite vänner.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0