Sweden

Nu har vi varit hemma sen torsdagskväll. Det känns bra, fast igår hade jag total ångest över att vara här, jag tänkte hela tiden hur ska jag kunna leva här. Vi hade en underbar semester i Sverige och jag älskar min familj och mina vänner så troligt mycket.

Det känns nästan som man behöver lite semester nu för harregu vad vi har flängt runt där hemma. Att försöka göra så mycket, träffa så många på kort tid tar på krafterna. Men det har varit underbart.

Igår va vi och hämtade Zach, han blev överlycklig och kunda knappt sluta hoppa runt och ge en pussar. Som vi hade saknat honom.

Vädret är väldigt nice, runt 27-28 grader och svalkande vind.... Idag blir det lite tvättande och städande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0