Why?

Why är min doggy de absolut sötaste som finns. Oh my g I love him so much.

Idag skiner solen (inte speciellt ovanligt) och jag sitter inne och nar noll energi. Snart ska jag hämta darling på jobbet och vi ska gå på bio. Avatar the last arbender. I dont want to, men jag har lovat! Sen ska vi bara mysa och umgås, det va ju inte igår vi gjorde det på en lördags kväll precis.

Imorgon är det INDEPENDENCE DAY 4th of JULY, har ingen aning om vad vi ska hitta på. Men nåt kul blir det nog. Amerikanarna är helt galna i sin nationaldag och det finns mängder med grejer i affärerna som är blue, red and white.

Hunden är just nu lite knäpp och ligger och sover på golvet, med en hård dörr kant som huvudkudde. Bekvämt? Skulle inte tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0