Men Snälla!

Fan va trött jag blir på att läsa sådan här skit i aftonbladet och expressen http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7293100.ab  

Alltså på riktigt, när fan ska det börja hända någo i Sverige.. Oh no jag råka sticka kniven i någon buhu stackars mig, fan jag råkade ju bara snubbla och av misstag hade jag en kniv i min hand. Oh no jag råkade vandalisera två stolar. So what????? En 14-15 åring vet mycket väl att det är fel! Ändå gör de det, men de kan fan inte stå för konsekvenserna. Hallå!!! Nu ska vi anmäla polisen för övervåld! Övervål för what??? Ibland blir jag helt jävla galen på Sverige där det tydligen är tillåtet att göra vad som helst.

Så här står det i aftonbladet – Hade det handlat om rån eller grov brottslighet hade jag förstått polisens agerande, men i ett sånt här fall borde det klassas som övervåld att skicka en aggressiv hund på en pojke, säger Peter. Peter är pojkens pappa. Hallå???? Är du på riktig, de spelar för fan ingen roll vad för brott han har begått, ska han behandlas med bomullsvantar och silke för att brottet inte år rån? För fan, ta actions för era handlingar.

En 14-15 åring vet bättre än att sparka sönder stolar! Det är dags att Sverige vaknar upp och ger riktiga konsekvenser för folk som inte har vett att bete sig som vanligt folk.


SLUTA DALTA MED BROTTSLINGAR!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller helt med dig, Sverige är ett j-la daltland. Brottslingarna strejkar för att maten är FÖR DÅLIG i fängelserna. SAY WHAT!!! Tror de att de bor på hotell? Näää på med hårdhandskar, mesiga sverige.

2010-06-15 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0