:(

Vakna helt tjock i huvudet och förkyld, blä! Jag har nog tid att vara sjuk, jag har ett prov imorgon som jag måste plugga till, och en hel del annat att plugga i helgen. Och så regnar det, måste vara vädret som spelar ett spratt i mitt huvud. Men det är ju fredag och det är ju skönt. Ännu en vecka som har passerat.

Hunden ligger och sover, och darling tittar på nåt bil program. Han är helt crazy i bilar, och han är en väldigt skicklig bilmekaniker, och kan fixa det mesta på insidan , utsidan , motor, och stero

Menmen ikväll sk avi äta fried rice (hemmagjor) hur enkelt som helst. Bara steka ris, lite kassler, grönsaker, och knäck ett ägg i det hela. Mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0