Me & The Frog

Igår när jag och darling va ute på kvällspromenad med våran lilla baby så höll jag på att få två hjärtattacker, blev skrämd av två grodor, eller det kanske va paddor för de va väldigt stora. Vi gick brvid en brunn, det var blött, och jag hade bara flipflops.. Helt plötsligt öppnar ena grodan ögonen. Jag visste inte ens att det va en groda så jag blev ganska skrömd och grinade nästan lite haha! Sen gick vi lite till och Zach började nosa på nögot, som också öppnade ögonen och skrämde mig. Rädd för grodor haha....


Måste bara berätta en annan rolig sak. I söndags åkte vi till djuraffären för att få Zach's klor fixade, jag försöker själv men jag är helt värdelös och jag tycker synd om Zach för det tar hundra år när jag gör det. Jag betalar hellre 10 dollar och någon professional gör de på några minuter. Iaf så lämnade vi av honom, och sen strosade vi runt lite i affären. Sen ropar de ut i högtalarna i affären Zach's parents to grooming. Jag tycker det är så himla kul.. Det finns liksom inga ord för matte och husse här. Utan det är mommy och daddy :)

Nu ligger min lilla hårboll och snarkar breve mig.

Trodde aldrig att det var möjligt att älska ett litet djur så mycket som jag gör...Men åhh vad jag älskar denna lilla hårboll! Han är min lilla darling (även om han driver mig till vansinne ibland)..



Crazy Dog



Sötast i stan

Snart är det sovdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0